مشخصات و قیمت آستر مخصوص آلومینیوم

مشخصات و قیمت آستر مخصوص آلومینیوم، با خاصیت آماده کنندگی سطح و ایجاد چسبندگی بالای رنگ رویه بر سطح فلز. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

مشخصات و قیمت آستر مخصوص آلومینیوم ، استیل و گالوانیزه

سطوح فلزی صیقلی، قابلیت رنگ آمیزی مستقیم را ندارند چرا که رنگ رویه بر روی چنین سطحی چسبندگی لازم را نخواهد داشت و پوسته شدن اتفاق می افتد. برای رنگ آمیزی باید زبری اندکی در سطح سازه ایجاد کنیم.

آستر اپوکسی تای کوت و یا واش پرایمر، نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و یا پلی وینیل بوتیرال می باشد. این رنگ دارای اندکی اسید فسفریک در بستری از رزین می باشد. با قرارگیری اسید در مجاورت سطح، فرآیند خوردگی بسیار اندک اتفاق می افتد. در این نتیجه علاوه بر پوشش لایه ی نازکی از رنگ، سطح زبری و چسبندگی لازم برای رنگ رویه را پیدا خواهد کرد.

رنگ آمیزی نهایی سطح فلز

پس از آماده سازی سطح، می توانیم رنگ رویه را اجرا کنیم. آستری ذکر شده رزین بسیار قوی دارد و بنابراین تمام گروه از رنگ های رویه را می توانیم بر سطح آن اجرا کنیم. این پوشش می تواند از خانواده ی رنگ های تک جزئی و یا دو جزئی(اپوکسی یا پلی اورتان) باشد.

آیا سطح آلومینیوم نیاز به رنگ آمیزی دارد؟

فلز آلومینیوم مقاومت ضد خوردگی بسیار بالایی دارد وبا گذشت زمان و قرارگیری در معرض مواد خورنده و رطوبت دچار اکسید شدن می شوند. این لایه اکسید را می توان با سنباده برداشت و تمیز نمود. به هر حال در شرایط با خوردگی بالا با گذشت زمان سازه دچار خوردگی شدید و سوراخ شدگی می شود. بنابراین باید از پوشش های رنگی جهت محافظت استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مشخصات و قیمت آستر مخصوص آلومینیوم

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما