معرفی انواع آستری مخصوص فلزات

معرفی انواع آستری مخصوص فلزات این محصول جهت محافظت از خوردگی فلزات و نیز افزایش چسبندگی لایه ی رنگ نهایی بر روی فلز اجرا می شود.

معرفی انواع آستری مخصوص فلزات

با توجه به شرایط سازه ی فلزی آستری های مختلفی برای جلوگیری از خوردگی و نیز افزایش چسبندگی لایه رویه بر روی سازه مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها در فام های مختلفی قابلیت تولید دارند که البته بیشتر در دو رنگ قرمز و طوسی مصرف دارند. انتخاب نوع آستر با توجه به رطوبت و درصد خوردگی محیط تعیین می شود که انواع آن را بطور خلاصه توضیح می دهیم.

آستر ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی

این محصول قدرت حفاظت شیمیایی سازه را دارد و از روش حفاظت کاتدی سطح سازه ی مورد نظر را از هر گونه خوردگی محافظت می نماید. این نوع پرایمر برای مناطق با درصد رطوبت و خوردگی بالا مناسب می باشد.

آستر ضد خوردگی زینک فسفات اپوکسی

این آستر نیز با توجه به قدرت محافظت کنندگی قوی برای مناطق با رطوبت بالا و حضور حلال های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع محافظت رسوب فیزیکی و نیز حفاظت شیمیایی می باشد.

آستر زینک کرومات اپوکسی

این پرایمر نیز بسیار قوی بوده و از طریق حفاظت فیزیکی و شیمیایی سطح سازه را محافظت خواهد نمود.

آستری های ضد خوردگی مقاوم به دمای بالا

آستر زینک ریچ سیلیکونی و نیز زینک اتیل سیلیکات دو نوع محافظ خوردگی می باشند که برای سازه های در معرض حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

آسترهای ضد خوردگی آلکیدی و نیتروسلولزی

این نوع آسترها نیز تا حدود زیادی از سازه ی زیرین در برابر خوردگی محافظت می نمایند و باعث افزایش چسبندگی رنگ رویه به سازه خواهند شد.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، تامین و اجرای انواع رنگ صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

معرفی انواع آستری مخصوص فلزات

پرایمر ضد خوردگی

عناوین مرتبط:

مشخصات فنی و قیمت رنگ آستری ضد خوردگی طوسی

آستر فوری طوسی آهن

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما