پخش رنگ سوله زینک کرومات

پخش رنگ سوله زینک کرومات با قیمت عمده فروشی، رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45

مرکز پخش رنگ سوله زینک کرومات با قیمت کف

سوله ها با قرارگیری در معرض هوا، رطوبت، تابش آفتاب و بعضا بخارات شیمیایی دچار آسیب و خوردگی می شوند. محافظت از این سازه ها باعث جلوگیری از سوراخ شدگی و تخریب سازه می شود و در نتیجه از خسارت اقتصادی جلوگیری می نماید. باید توجه داشت که هزینه ی رنگ آمیزی بسیار کمتر از هزینه ی تعویض فلزات گران سوله می باشد. حال به بررسی دو نوع رنگ تک جزئی مناسب برای سوله می پردازیم:

رنگ سوله ی معمولی

این پوشش بر پایه ی رزین آلکیدی، پیگمنت ضد خوردگی و سایر موارد تشکیل دهنده ی رنگ می باشد. پوشش بصورت مات است و در فام های رنگی مختلف تولید می شود. رنگ با تینر روغنی شل می شود و تقریبا هر کیلو حدود 5متر مربع را می پوشاند. رنگ مذکور بصورت سلف پرایمر و معمولا در دودست اجرا می شود تا پوشش و محافظت کامل ایجاد شود.

پوشش سوله زینک کرومات

رنگ  زینک کرومات مخصوص سوله در رنگبندی مختلف تولید و عرضه می شود. این پوشش بر پایه ی رزین آلکیدی، ذرات ضد خوردگی کرومات روی حلال و فیلر تولید می شود. محصول بصورت نیم براق است و مقاومت خوردگی و نوری بالایی دارد. این رنگ نیز سلف پرایمر اجرا می شود و تقریبا هر کیلو 5 متر مربع را می پوشاند.

نکته

  • دوام پوشش سوله زینک کرومات بیشتر از رنگ سوله ی معمولی می باشد و از نظر قیمتی گرانتر است.
  • به دلیل مقاومت بالای پیگمنت آبی در برابر تابش آفتاب، یکی از پرمصرف ترین رنگ ها همون رنگ سوله ی آبی می باشد.
  • رنگ های سوله ی دو جزئی نیز موجود می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند و اغلب برای سازه های صنعتی در معرض شرایط سخت شیمیایی یا خوردگی مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پخش رنگ سوله زینک کرومات

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما